vineri, 13 august 2010

culorile rubinului

Culorile rubinului.

Rubinul si safirul mi-au vorbit despre viitorul Romàniei,intr-o buna zii cind

nici nu ma asteptam sa ma gindesc la tara mea si la oamenii din Romània.

Sunt mentalist,imi place sa descopar lucruri cu intimplari misterioase,imi place sa intru in personalitatea altor oameni,sa-i simt si sa-i studiez.

De ce sunt mentalist?

Sincer sa fiu ,nici eu nu stiu cum am reusit sa descopar imediat ceea ce gindesc oamenii din jurul meu ,sa descopar uneori viitorul oamenilor, ori viitorul unei tari.

Cred eu ca toate aceste lucruri se datoreaza unor pietre care au o mare influenta asupra mea.

Rubinul si safirul, sunt pietre pretioase,amindoua fac parte din "familia Corindon".

Corindonul rosu cu reflexe purpurii,cu flacarile lui schimbatoare in izvorul luminii soarelui,

m-au facut sa vad intr-o zi,citeva frinturi din viitorul Romàniei.

Ce ne asteapta in urmatorii cinci ani?

In cit timp se va termina criza mondiala?

Care presedinte va reusi sa schimbe spre bine viata romànilor?

Cine poseda rubinul ,poseda si libertatea de a vede ca bolile si raul sunt departe sa-l atinga.

Am stiut ca anul acesta in Romània o sa fie un cutremur de pàmint,un cutremur mic,nu unul mare, am stiut din anii 90 ca Romània o sa fie condusa de presedinti slabi, capabili sa

transforme Romània intr-un bine personal.

De cite ori este vorba despre binele unui presedinte, ori despre binele celor din jurul presedinteleui,niciodata n-o sa fie probleme!

Am intrebat rubinul meu,daca la anul viitor o sa mai fie criza economica si mi-a raspuns ca o sa fie o criza mult mai mare ,

Atita timp cit populatia globului este in crestere , poluarea devine un mare pericol pentru intreaga planeta ,se topesc ghetarii,creste temperatura cu citeva grade si este posibil sa nu ne mai apuce sfirsitul acestui secol!!!

Si ce este de facut dragul meu rubin?

Cred eu, mi-a raspuns rubinul ,c'ar trebui sa va luati cu totii catrafusele si sa plecati pe alta planeta, cit mai indepartatà de sistemul vostru solar,o planeta ,mai frumoasa ca Terra si mai linistita.

Acolo insa,trebuie sa aveti responsabilitatea alegerii conducatorului vostru ,daca vreti sa aveti liniste!

Si noi tiganii avem dreptul sa mergem pe alta planeta?

Pentru voi tiganii ,drumul este mult mai scurt!pentru faptul ca voi sunteti nomazi din nastere,

si migrarea voastra pe alta planeta o sa ramàna neobservata de noul presedinte.

Da,acolo exista gaini?

Nu stiu ! mi-a raspuns rubinul!

Da acolo o sa fie impotenta moralà?

- Nu stiu! intreba pe fratele meu leucosafirul ca si el face parte din familia Corindon.

- Am intrebat leucosafirul si mi-a raspuns:

- Mi se rupe de impotenta morala a romànilor,de viata lor de tot rahatul,pentru ca romànul mereu a fost singur si nu a gindit niciodata bine!

Degeaba aveti o tara foarte misto,daca va cacati si va pisati pe unde apucati.

Multi confunda usa de la toaleta cu usa de la biblioteca.

Cind o sa vina ziua,in care romànul o sa stringa màna prietenului cu sinceritate?

Cind o sa ia sfirsit tristetea romànilor?

La aceasta intrebare leucosafirul a tacut! razele lui de lumina incolore cu nuante gri s-au schimbat intr-o culoare plumburie,si-atunci am inteles ca nimeni nu ne mai poate ajuta.

De ce oare animalele si insectele sunt mult mai bine unite si mai organizate ca noi oamenii?

Si nu cunosc tristetea noastra si nici cruzimea noatra?

Degeaba traim,daca nu ne avem uniti unii pe altii,degeaba traim daca nu simtim ca zimbetul strainului este sincer.

Si cind va ginditi ca avem toate sansele ca sa fim oameni....OMUL poate devinii animal in confruntarile cu alti oameni,dar animalele precum càinii contrazic omul,pentru ca sunt cu mult mai iubitoare si mai fidele decit omul pentru caine (referitor la maidanezi),desi cainele nu se poate transforma niciodata in om/.

Romànul devine din ce in ce mai singuratic si are mereu sentimentul ca nu mai este dorit de nimeni,astefel el devine sarac ;chiar daca la banca are credit pe viata.

Vanitatea unui romàn nu se poate calcula in bani,dar se poate calcula intr-o oarecare masura printr-o oarecare cantitate de mindrie ,aroganta si prejudecata.

Astea ,ultimile trei :mindrie,aroganta si prejuidecata seamana cu un oxid !

Ce ,spinela nu contine oxid ?

Sigur ca exista ,rubinul contine AL2 O3,un oxid care da o culoare frumoasa.Rubinul pare mai bariu,atunci cind culoarea este mai stralucitoare in inima pietrei.

Mineralul asta,spinela,joaca un rol important in evolutia omului si a civilizatiilor pe pàmint.

Cite poapoare au admirat si-au venerat spinela ?

Mineralele ,ca si omul au o compozitie chimica bine determinata ,numai rubinele cu impuritati si uzura puternica nu mai au stralucire.Asa se intimpla si in Romània,a ramas doar culoarea camasilor rosii (lolo) la tiganii care sunt in permanenta in cautarea spinelei adevarate si a camasilor galbene,asa cum este spinela galbena ,ori safirul galben ,care si el la rindul lui face parte tot din familia Corindon.

Oare Decebal a avut si el corindon ?

Poate cà a avut corindon,da la furat Traian si la dus la Roma ,pe-atunci romanii din Roma erau cu mult mai civilizati si mai smecheri decit rommii actuali din imperiul saraciei.Dar cum in viata nimic nu ramaine nepedepsit , rommi au invadat Roma si-au razbunat onoarea Daciei,ocupata de catre Traian Ulpius Nerva Traianus,cel care a fost primul cuceritor al Daciei,cel care a avut nesimtirea sa puna piciorul in Sarmizecetusa .

Haoleo minca-ti-as stai c’am demarat de la sobiectul cu mineralele.

2 comentarii:

  1. Ce rubin interesant! Fii atent ca daca afla de el SRI-ul ti-l confisca si te mai si acuza de atentat la siguranta nationala...........

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne'a Iancule ! Da nu mai dai pe aici deloc !
    Ai prapadit aparatu' de foto ?

    RăspundețiȘtergere