sâmbătă, 27 februarie 2010

Paris, Londra si Bruxeles

Eu am inghetat de frig ,da nu-mi pasa sa stii!

vezi? Asa sufar de 10 ani....te iubesc.
Bà tigane! de ce ma trezesti din somn?
Esti diliu?
Fi atent pe unde mergi ca schela asta a mai cazut o data si au murit doi gagii si trei tigani.
Haloviu sa mor eu!
Hai ! carel poteca,ca te bengaua daca nu mà scol si te fac bucatele de friptura.


Japtar dade palala!
eu cind am sa ies la lumina ?
Daca nu stii statia de metrou,uite iti imprumut eu harta Parisului. De unde esti?
Eu?
Sint din Romània.
Asta e casa mea ,o vezi?
Dorm cind in carucior,cind pe banca.
Da e inghesuiala sa stii,ca mai am un vecin cam gras si uneori n-am loc,si cad pe sub banca.
Asa ca acum am o optiune interesanta,dorm cu spatele pe banca si picioarele in caruncior si vecinul nu se supara .

Un comentariu:

  1. on line translator,
    Nici nu stiti cit bine mi-ati facut prin acst translator.
    De fapt sunt si scriitor si aveam nevoie urgent pentru o traducere in franceza;

    cu toata stima.
    Sami.

    RăspundețiȘtergere