miercuri, 14 aprilie 2010

Din Calafat la Paris.

Buna ziua dragii mei,

Eu ma numesc Diaconescu Bujor Nicolaie,din Calafat ,fost pompier la fabrica de conserve,asa am ramas cu un fix al meu sa-mi contruiesc locuinta din conserve de tabla ,lazi de legume proaspete,bidoane de ulei de masline si ulei de floarea soarelui,scaune din metal,o gramada de pungi de plastic care joaca un rol de perete termoizolant,castroane din tabla galvanizata.
Nu sunt sàrac sa mor eu!
Ma vedeti?
Cit timp stau pe piciorele mele,sunt sanàtos!
Altii merg pe scaune rulante,am si cruce,am si bocanci....pe data de 22 aprilie implinesc 70 de ani.
Dumnezeu sa-mi ajute.

Victorieeeee, vieni ,vidi,vici ...unii n-au degete ca ale mele!!!.
Crucea asta mà ajuta in fiecare zi.
Ma inchin zi si noapte si dorm linistit aici in camera mea;construita de mine in aerul libertatii.
Priviti,la usa de la intrare am un trandafir,care nu se ofileste niciodatà!
Vremea mea inca nu a trecut ,va astept si la vara sa mai veniti pe la mine.
De obicei nu sunt palavragiu,sunt doar somnoros , in citeva minute ma bag in patutzul meu,sa dorm si sa visez ca eu sunt presedintele Frantei
Ce,ce,ce mai vreti de la mine? Doar ce m-am trezit! acolo in dreapta mea,nu este nici lac si nici mare!
Psssst,acolo am facut eu pipiiiiiiiiiii.
De vre-o 40 de ani, imi doresc si eu o pereche de adidasi Naik,ca nu pot sa alerg primavara pe strazile Parisului in bocanci.
Primesc ajutorul vostru doar cu o singura conditie.
Sa-mi trimiteti ajutoare si bani pe vechea mea adresa din Calafat.
Casa batrineasca a fost vinduta de copiii mei dragalasi,mai inalti ca mine cu 20 de cm.
Eu sunt mesia! peste 200 de ani tot aicea mà gasiti.
Pentru ca eu sunt omul care stie,
Tot ce se petrece'n lume
Si la bine si la rau,
Am sa va iubesc mereu.

Imi place sà cint
Imi place tangoul
Imi place sà dansez
Traiasca Romània

Cu drag de la Paris.
Diaconescu Bujor Nicolaie.
Hailoviu.

2 comentarii: