miercuri, 28 aprilie 2010

in mijlocul strazii

nu stiu ce sa ma fac fratilor! eu am casa ,am familie,am frati si surori,asa am visat azi noapte,ca am de toate !!!si ca sa nu ma trezesc la realitate ,prefer sa dorm zi si noapte.
Se facea ca era noapte,o noapte intunecoasa si friguroasa,ca eram culcata intr-un pat moale si mare de 2,20 m lungime si 3,80 làtime,coloana mea vertebrala dormea si ea impreuna cu mine asezata pe orizontal...aici unde ma aflu acum dorm pe vertical,adevarata cascadorie...sa mor eu! hai incercati si voi ,sa vedem daca aveti curajul macar sa intelegeti mizeria in care ma aflu in acesta clipa.
De ce rideti?
De ce?
Stiti voi cite lacrimi am vàrsat pina acum?
Visele sunt vise,nu-i asa?

Dacà m-ar vede mama!

Toti porumbeii au poposit pe valiza ,au mincat ce-au mincat firmiturile de paine si apoi s-au gainàtzat pe valiza mea!.
Eu am o spondiloza cervicala si reumatism inflamatoriu la coloana vertebrala,nu cred c'am sa mai pot umbla vreodata vertical.
Oricum sunt ,sunt femeie... si puteri nu mai am...De fapt nu mai am nimic.
Nimic inseamna zero absolut si totusi din nimic a luat fiinta universul nostru batrin ca si mine, de citeva miliarde de ani...Incerc sa cunosc universul si sa beau lapte din Calea Lactee.
Eu sunt mascata, zi am vrut sa arunc in aer banca de linga mine,cu sticla asta "Molotov",n-am vrut sa ranesc pe nimeni,asa c'am baut-o eu ,da m-a luat somnul....

3 comentarii:

  1. Ce dumnezeu este tipa! Artata cam a betiva dar nu e inca soioasa! Cred ca este o "turista" care n-a mai plecat acasa....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce este tipa si de ce origine?
    Era achezata la citiva pasi de magazinul meu,asa ca i-am facut o poza!
    Nu stiu de ce,imi place sa fac poze oamenilor amaràti.
    Am o colectie de vre-o 1000 de poze,port in permanenta aparatul de fotografiat cu mine.
    Femeia cu sticla care doarme este de origine francezà,si in termenul frantuzesc insemna "closar" iti doresc o zi frumoasa Cher,multumesc din toata inima pentru trecere.
    Ai vezut ultimele trei clipuri?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. :))Am vazut ca iti place sa te filmezi !

    RăspundețiȘtergere