vineri, 30 aprilie 2010

Foamea.

Eu sunt Gwanbo Maorea ,scapat din macelul Tutsi si Hutu,emigrant fara noroc in Franta.N'am carte de serjour pe teritoriul Frantei si nici dreptul la munca.
Asa ca imi incerc norocul cu trecatorii inimosi.
Azi servesc la prinz salata de avocat cu foi de salata verde laptuca si carne de somon afumat.
Mi-au furat vecinii un pantof,asa ca ma multumesc si cu unul singur...sa nu rideti de mine,dar pantoful care-a mai ramas ,ma protejeaza de cimentul rece de la metrou.

O vezi? N-o mai vezi ! aceasta tartina o sa dispara intr-o clipita in strafundul stomacului meu mereu infometat.
Pofta buna Gwanbo! pofta buna si multa sanatate sa ai.
-In timpul macelului din anul 1994, am scapat ca prin minune de taisul unui iatagan african.
Va rog sa mariti fotografia ,da-ti un clic si priviti cicatricea de pe fruntea mea.
Dumnezeu e mare,Alah e grand ,insalah Mohamadun rasun Alah....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu