sâmbătă, 20 martie 2010

morala continua.

Nicu Caràmidaru,vecinul de la trei ,c-am nepoliticos a dar buzna in casa si s-a asezat pe fotoliul meu ,fara sa fie invitat.
Va dati seama?
Fotoliul meu din piele,fotoliul meu drag,unde seara dupa ce vin de la munca, ma afund in el si privesc stirile la televizor!:(
Nu,nu vreau sa-l contrazic! nu vreau sa ma cert cu Mirela.Mai bine il privesc pe Nicu cum sta in fotoliul meu si-o priveste si el la rindul lui pe Mirela ,si-mi vad de treaba,n-am chef de cearta cu ea!
Cu fiecare zi care trece eu vreau sa-mi pastrez sansa de a fi mai destept decit ea,mai inteligent si asta nu cu o valuare masurata cu un metru ordinar,cu o bucata de metru din plastic,ci vreau sa fiu masurat cu valuarea fiintei mele,a inteligentei mele...a pseudoràutàtii din mine,niciodata Mirala nu ma privit ,just la valuarea pseudorautatii din mine!
Am inchis ochii si mi-l l-am imaginat pe Nicu Caramidaru,bolnav de diabet ,de prostata,cu piatra la rinichi,impotent,confuz,si bocciu(tig urit),dar nu a fost sa fie asa! pentru ca eu am impresia ca nu sunt pseudobolnav cu capul! si-mi fac morala singur,si cred despre Nicu ca-i urit si bolnav si pitic si nu cred eu, ca ajunge el exact la movila lui Venus a lu Mirela mea!
Dar daca Nicu Caramidaru este si el un pseudo?
Ca de fapt numele lui spune exact de unde-a plecat. Caramidaru,Caramidaruuu....sa mor eu! asta-i tigan care se trage din tigani caramidari.
Gata am gasit!
Si i-am zis,i-am zis asa fara jena ,direct de la obraz:
-Ba tigane!stii de unde te tragi?
De unde?
Pai in primul rind numele tau este un pseudo,adica tu nu esti Nicu,tu esti un tigan care se trage din caramidari si care din generatie in generatie ati facut caramizi tiganesti.Cred eu ca si caramizile pe care le-ati facut erau false,adica pseudo! intelegi?
-da,da inteleg si se tot uita tiganul lung la Mirela ,la nevasta mea frumoasa si grasutzà.De fapt era pseudograsutzà,ca mereu tragea burta sa creada lumea ca e slaba!
Numai eu stiu cite omlete cu ceapa minca pe zi! minca si pseudocartofi,adica cartofi dezidratati,ca zice ea ca pseudocartofii nu au amidon si nu ingrasà.
Nicu Caramidaru a plecat cu coada intre picioare,exact ca un càine.
Eu am ramas invingator in sufragerie si m-am asezat imediat la locul meu,adica in fotoliul meu de piele,apoi am deschis televizorul si-am dat sonorul la maxim,pentru ca de la o raceala puternica,am facut o otita recidivala,si din otita asta am facut o pseudootita,de nu mai aud asa bine cum auzeam eu cind eram tinar si frumos.
Nicu Caramidaru vecinul de la trei s-a intors si-a sunat la usa.A raspuns tot Mirela si l-a invitat pe Nicu pe hol,desi i-am spus,i-am spus,i-am spus de trei ori, ca tiganul asta caramidar nu mai are dreptul sa intre la mine in casà.Si masina mea de macinat cafea era o masina pseudo,un contrafason facut de chinezi,dar era scris pe ea cind am cumparat-o"Mulinex",si i-am strigat ca eu chiar asa pseudo,eu nu imprumut masina mea de macinat ,sa fie clar!
Dupa un timp Mirela a venit linga mine , m-a incolacit cu bratele ei plinute,si mi-a astupat gura cu limba,chiar a facut abuz ca mi-a introdus limba pina in cerul gurii,si mie imi placea,imi placea ca si-a dat pseudochilotii jos,zic eu pseudo,pentru ca nu erau chiar chilotii,chiloti adevarati,erau chiloti din pseudofir, subtire ca firul de matase si care in momentul actului sexual,firul intrase si el pina in ovar.
Mirela avea o pseudoexperienta,de cind era impreuna cu mine si ea era timida la inceput si se comporta ca o fata mare, desi eu am considerat-o de la inceput pseudofata-mare!adica nu era ea fatà-fatà asa cum o facuse masa la inceput.
Cind am intrebat-o de ce este pseudo?
Mi-a raspuns ca atunci cind avea ea 14 ani,a cazut pe terenul de sport,in timp ce facea baschet cu echipa scolii s-a impiedicat si a cazut,a cazut pe ramura unui copac si i-a intrat ramura in pseudovagin.Eu am crezut-o,am crezut-o sa mor eu! ca nu-s prost .
Apoi din fotoliu a cazut lesinata in bratele mele ,direct pe covor ,si fiecare atingere a ei era ca o adire racoroasa de vint.Mi-a zis de mai multe ori in timpul contactului ,te iubesc,ah te iubesc ,te iubesc...si eu am raspuns si eu,si eu,si eu.
Aveam noi doi o vorba in timpul relatiei: sper ca nu esti pseudo?
De fiecare data dupa relatia nostra bilateralà,eu adormeam in fotoliu in fata televizorului ,adormeam de fiecare data cu sonorul dat la maxim.
Ea trecea la bucatarie la prepararea relatiilor cu legumele si carnea de curcan,ca eu eram mort dupa ciorba de potroace de curcan si friptura de curcan pe orez la cuptor.
adauga pe Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu