vineri, 19 martie 2010

Viermii diabolici.


cei trei muschetari si -o muschetaritzà,de vorba la un pahar....plin cu material metalic.
Am inghetat in iarna asta ,am poliartrita si am genunchii blocati,eu de-aici nu ma ridic daca nu-mi dati un banut de aur.(sa fie clar!)
Vrei ori nu vrei? Cea mai buna cafea este cafeaua de linga tomberon.Je t'aime mec!
dusmanii cu dusmania,oamenii cu omenia...azi am facut 65 eurasi.

noi suntem càinii drogati,si sa stiti ca nu numai noi ne drogam!linga noi( in cusca) se mai drogheza si-o pisica siameza,daca-i zi ori daca-i noapte noi dormim si stapinul ne omoara daca ne trezim.Nu dorim la nimeni sa aveti viata nostra de càini condamnati sa traiasca toata viata in valize.Tiganul asta ,noaptea cind inchide valiza ,ne taie respiratia si simtim ca murim putin cite putin...pentru ca nu avem aer suficient ca sa respiram.
Ham-ham CEAM haoleo! oare exista cineva care ne poate salva?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu